طی روزهای اخیر، نمایشگاه تک سامیت با محوریت مد و فناوری با نمایش تازههای این حوزه برگزار شده است. این رویداد در مجموعه رایزن برقرار شده و مدیران خودرو نیز یکی از حامیان آن به شمار میرود. چهرههای شاخص طراحی لباس و تأثیرگذاران بر روند مد، در این نمایشگاه حضور گستردهای دارند. علاوهبراین، شرکتها و افراد فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز در نمایشگاه تک سامیت شرکت کردهاند. ورکشاپهای آموزشی و نشستهای تخصصی نیز بخشی از رویدادهای دیگر این نمایشگاه هستند.
حضور کراساوورها در نمایشگاه تک سامیت
شرکت مدیران خودرو بهعنوان یکی از حامیان اصلی رویداد تک سامیت، نسل جدید کراساوورهایش را به این نمایشگاه آورده است. این کراساوورها با مفهوم کراسلایف یا زندگی متقاطع به بازار عرضه شدهاند. مدیران خودرو با عرضه خودروهای جدیدش به همراه شعار کراسلایف، قصد دارد تا از یک تولیدکننده اتومبیل به شرکت تأثیرگذار بر جریان مد تبدیل شود. بنابراین خودروهای امویام تنها یک اتومبیل نیستند، بلکه مفهومی از مد و استایل را به نمایش میگذارند.
نمایشگاه تک سامیت
البته این نخستینبار نیست که مدیران خودرو بهعنوان حامی یک نمایشگاه ایفای نقش میکند. پیش از این نیز مدیران خودرو مسابقات طراحی لباس بر مبنای امویام X33 کراس را برگزار کرده بود. علاقهمندان حضور گستردهای در این رقابت داشتند و البته یکی از نفرات برگزیده موفق شد جایزه سفر به چین را از سوی مدیران خودرو کسب کند. همکاری این برند با دانشگاه علم و فرهنگ نیز بخش دیگری از تلاشهای مدیران خودرو برای تأثیرگذاری بر جریان مد است.
در جریان رویداد تک سامیت، به نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) که توسط امویام برگزار شده بود، جوایزی اهدا شد. پیش از این نیز مدیران خودرو رویدادهای متنوع فرهنگی-ورزشی مثل کاپ تنیس مدیران خودرو و سری مسابقات اسکی را برگزار کرده بود. تمرکز مدیران خودرو بر رویدادهای ارتباط با مشتریان، تصویر برند این خودروساز را در ذهن مشتریان تغییر خواهد داد.
[1402/08/29 10:00]